Garantija



,,Brum brum!’’ autoservise įsigytoms ir sumontuotoms detalėms bei paslaugoms suteikiama 12 mėnesių garantija.
Garantiniu laikotarpiu nustatyti detalės trūkumai taisomi, keičiami nemokamai. Pakeitus detalę, jos garantijos terminas skaičiuojamas nuo pradinės (keičiamos) detalės pardavimo dienos;
Garantija detalėms teikiama tik jeigu kitos, mazgą (sistemą) sudarančios detalės, atitinka techninius reikalavimus, nėra automobilio mechaninių pažeidimų, dėl kurių gali būti pažeista automobilio kėbulo geometrija;
Garantija nėra taikoma natūraliai eksploatacijos metu susidėvinčioms automobilių detalėms;
Garantija netaikoma frikcinių medžiagų sudilimui (stabdžių, sankabos, padangų ir kiti darbiniai paviršiai);
Garantiniam atvejui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su detalės gedimo nustatymu bei remontu, klientas apmoka savo sąskaita;



Kaip naudotis garantiniu aptarnavimu?


Klientas turi pranešti autoserviso, kuriame remontavosi automobilį, Paslaugų teikėjui apie gedimą. Įprastomis darbo valandomis Paslaugų teikėjas suteiks informaciją, kaip elgtis konkrečiu garantijos atveju;
Garantiniu atveju kompensuojama tik garantinė detalė ir keitimo paslauga, susijusi su defektine detale. Atsitiktiniai ar šalutiniai nuostoliai nekompensuojami;




Garantija negalioja


Jeigu automobilyje atlikti konstrukciniai pakeitimai;
Automobilių stiklams;
Jeigu automobiliui dėl eismo įvykio ar kitos priežasties negalioja privalomoji techninė apžiūra;
Atsarginėms detalėms, įsigytoms automobilių sąvartyne, ir atvežtoms paties kliento;
Naujoms atsarginėms dalims, pristatytoms kliento.